Monday, May 11, 2009

:: me,mydad,my auntie ::
:: ibu n ayh trcnte ::
:: akuh n ibu ::

selamat hari ibu sedunia..,,

selamat hari ibu..!!

oh ibu,selamat hari ibu ku ucapkan padamu..,,

tanpa mu ibu,siapalah diriku ini..,,

tanpa mu ibu,aku tidak akan lahir kedunia ini..,,

ibu,kaulah segala2nya bagi aku..,,

aku amat menyangimu lebih dari nyawa ku sendiri..,,

oh ibu,aku tidak akan lupa jasamu padaku yang telah membesarkanku.​.​,​,​

jika ada salah&​silap,​maafkanlah aku wahai ibu..,,

halalkan makan minumku selama ini..,,

betapa aku cinta padamu ibu..!!

ibu.....akk jnji xkn lpekn jse ibu ,ibu akk jgk jnji xkn sia2kn ibu..ibu,i love u so much..!! xde spe dpt gnti tmpt ibu dhti akk..!!


SELAMAT HARI IBU :)

4 Comments:

  1. aimanhaQimy said...
    wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!! malatOp!! nyer FAMiLY nie!! selamat hari ibu kat mak yerk.. !!! kiszzz aiman kat ibu yerk muahhhhhhhhhhhhzzzxxx
    aimanhaQimy said...
    misai abah TAKut NYERRRRRRRR..
    azwniesd said...
    hey!! hi~

    :)
    un said...
    >>*OFF TOPIC.<<
    Salam kunjungan.
    Terima kasih kerana menjadi salah seorang follower blog http://unwanted86.blogspot.com..:)

Post a Comment