Friday, December 11, 2009

i get something special from sum1 . ha ha
present nieh dari iela , she's my bestfrend ketika dulu .
skarang pon frend juge tp tak rapat dah .

pagi pagi lagi dye da text me ,
suruh bawak kereta dtg klas
dye ckp na kasi hadiah besar , sgt besar

aish , aku pon cm bese klua rumah
then amek jimmy naek kereta samesame

blablabla and blabla
iela jumpe aku dye ckp hadiah tuh dpt pkul 12.15 karang
haha aku menunggu dgn penuh kesabaran

12.15 , nadia send me msg
mgatekan mereka suda tunggu d bawah
oke aku n jimmy turun dgn penuh xcited

sampai dpn pintu pagar kami park kereta
iela n nadia ttp mate aku .
berienye ttp mate aku :D

pas tuh sampai2 kt kereta aku tgk ade due ekor rabbit dlm sngkar
arhhhh !! jerit jerit ! !
terkejut ! iela kasi 2 ekor rabbit .
weeee , brown colour n white colour . oh so cute .. =.=


from left : jimmy,chiqa,me,iela

tak sangke lah ley pulak dpt binatang :)
sangat sangat seronok
sekarang sy suda ade tggungjawab :)
mau jage 2 ekor rabbit . oh begitu indah



nadia menamekan rabbit nieh

ann n bella ;)

sbbnye jantan dan betine
lawak la , bukan bukan je namenye



p/s: thnx iela kasi aku itu rabbit
aku akn jagenye smpai dye besar :)

0 Comments:

Post a Comment