Tuesday, March 31, 2009

APRIL FOOL ! Arh ape sume nie ? lawak ade,bengang ade,marah pon ade..ee ape ke bende la april fool nie..haha pade yg sp kne 2 syabas la..so syabas kt aku gak la coz bru pg tadi aku kne ng kawan2 aku..haha,mengong2 aku g caye plak 2..alkisah nye cm nie..huhu..ngah syok2 aku dgr lagu 1 pggilan msok dari mmbr baek aku iaitu miera..dgn xcited nye aku angkat fon 2..:
::hello assalamualaikum::
::ye..waalaikumsalam::
::awk nie bella ke::
::ye,saya bella::
::saya harap awk besaba dan relex ye::
::npe?ape?xphm::
::saya na kasi taw yg miera da xde::
::ha?xde g mn?::
::dye da meninggal::
::ha?siyes ke?jgn memaen::
::balek dr kolej td dye da xde::
::jgn memaen awk::
::awk engat sy maen2 ke?::
(aku diamkan dri..)
::saya tgk no awk nie tros sy contact::
::harap awk besaba ye::
(diam diri..)
pas mmbr dye ckp cm 2,aku tros diamkan diri xmmpu mau ckp pape..tnpe aku sedari air mate aku kua..cday siot..mmbr baek da g dlu..aku xtpikir lnsung yg ary nie april fool..pas diowg dgr sore aku yg slow..diowg gelak gle babi nye..aku terdiam ..ape hal diowg gelak?miera jerit APRIL FOOL !! aduuss aku terkena! abeh kate2 kesat aku kua kt diowg,haha xengat pe..da la bru mau feelling nges tgk skali kne tpu..huh ! siot jep..prasaan aku wak2 2 cmpur2 mau jerit,marah,cday cm2 r..huh cm ne la ley aku kne ng diowg..bgus btol plakon tmbhn 2..wa tabik sama lu la sis ! finally miera juz ckp ko kne bella! haha..siot2! pas je aku kne april fool 2 abeh aku knekan owg..termasuk la bf aku sndri jd mgse..haha kecian..


1 Comment:

  1. Kill-Vearn said...
    main april fool ye... hehehe... kelakar kan? hehehe... tapi ingat... nak taw ke sejarah april fool? jom usha kat url ni:

    http://killvearn.com/blog/april-fool-haram

Post a Comment