Thursday, March 5, 2009

khamis,kul 6.30 aku dpt msg dr kazen aku 'bell dtg umh aku,de bnde na kasi' trtnye2 ape la bnde minah nie na kasi kt aku,then tpt je kol 7.30 aku blek dr kje trus g umh kazen aku 2..trkejot berok aku d watnye bile kazen aku hulurkn smpul surat kt aku..pas 2 aku tnye kt dye

bell:sp kasi nie?
diela:amy z
bell:hah! ape hal mmt nie kasi surat kt aku

diela:mn r aku taw,try r bkk na taw gak

bell:haha,huh! cincin!

trkejot gle aku ble lam surat 2 de cncin!lam surat 2 mmt nie de tleh mcm2 r..jum aku tnjukn sket isi kndungan lam surat 2,na taw lebey2 ta bley!

assalamualaikum..
tujuan sy tleh surat nie tuk bg sesuatu kt awk,sy hrp awk time ng eklas.ape yg sy kasi nie tnde ingatan sy kt awk biela..sy ta taw da na wat cm ne lg tok buktikan yg sy syg awk lagi..perasaan sy kt ttp sme cam dlu..sy taw mgkn awk da ta de prasaan kt sy ag..tp plz bg pluang kt sy tok sy.................................fullstop

omg!he still luv me..adooi ape aku na wat nie! buntu2..ble tnye pndapat ibu aku ibu aku juz ckp mn ko na cmpk mat terap 2,huhu ta ley pakai tol la ibu aku nie.ble tnye adeq aku pulak ntah ta taw..try da best la kak,plihla mn yg trbaek..wawawa ta taw la na wat cm ne da..hope sp yg bce blog aku nie kasi la kumen2 kowg erk..buntu sgt2 nie..sumbdy help me


1 Comment:

  1. mashimaro comel said...
    wah! pada mulanya akak nak ucapkan tahniah pada busuk akak nih sbb dah pandai buat blog.

    hmm... masalah dalam dilema ek? takot nak pilih sesaper?

    akak cadangkan camni, busuk akak... cuba tenangkan diri. dok kat satu tempat yang tenang.. relaks. (kalo dok dalam bilik.. pastikan takde gangguan dan tenang).

    pastu.. busuk kuarkan pen atau pensel.. serta kertas. busuk tulis kelebihan dan kelemahan kedua-duanya. sebelum tulis tu baca bismillah, dan al-fatihah... mohon petunjuk dari Allah s.w.t.

    busuk tulis semua ciri2 antara keduanya. baik buruk kedua-dua orang tu. jujur dgn diri busuk sendiri. jangan simpan pape. baik buruk mereka.. busuk kuarkan dalam kertas tu.

    pastu.. busuh amati kedua-duanya.

    tengok.. mana yang terbaik untuk busuk.

    ambik kira faktor macam mana kenal, macam mana leh break, saat bergado, saat manis..tulis je semua.

    kalo busuk takleh buat keputusan lagi pastu..takper. sambung hari lain.

    buat camtu gak. tenangkan diri, mulakan dgn bismillah dan al-fatihah.. dan doa pada Allah. pastu tengok balik kertas yang busuk dah tulis aritu. mana yang kurang.. tambah lagi.

    buat camtu berkali2.. sampai busuk dapat jawapannya.

    lambat skit takper sayang... yang penting..keputusan tu yang terbaik.

    dan sebaiknya, banyakkan berdoa pada Allah s.w.t mohon petunjuk dariNya. moga dengan kekuasaanNya, Dia akan menunjukkan pada busuk.. mana yang terbaik untuk busuk.

    good luck sayang..

    muahs!

Post a Comment