Friday, August 28, 2009


1 . Siapakah Nama Anda dan sila nyatakan link blog anda sekali!
..bella,[ http://www.bellamunchetwinkywinky.blogspot.com/ ]..

2 . Anda Kawan Saya?
.. yela kot , ngee :) ..

3 . Bagaimana Cara Kita Bertemu?
..ta penah pon , knal pon lam ms..

4 . Anggapan Anda Apabila Pertama Kali Bertemu Dengan Saya?
..anda lelaki dan maybe anda seorang yg gile2..


5. Anda Masih Beranggapan Sedemikian?
..msti la bro , ..

6 . Apakah Yang Mengingatkan Anda Kepada Saya?
.. maybe moto anda kot :) ..

7 . Anda Tahu Semuanya Tentang Saya ?
..tidak ! sbb xknl sangat..

8 . Terangkan Diri Saya Dalam Satu Perkataan.
.. sempoi ..

9 . Perkara Yang Anda Tak Suka Pada Diri Saya?
.. tak de kot ..

10 . Kali Terakhir Anda Berjumpa Dengan Saya?
.. tidak pernah ! berjumpe hnye di ms dan juge blog:)..

11 . Kelemahan Saya?
.. #$%^&..

12 . Jika Anda Mampu Beri Apa Saja Kepada Saya, Apakah Ia?
.. girlfriend anda , ..

13 . Perkara Yang Mengembirakan Saya?
.. ala tak taw la ..

14 . Perkara Yang Menyedihkan Saya?
.. ntah , maybe putus cinta kot ...

15 . Saya Sudah Berpunya?
..100% suda berpunye.rite ?..

16 . Mungkinkah Saya Akan Berkahwin Pada Suatu Hari Nanti?
.. insyallah.

17 . Kata2 Yang Ingin Anda Beritahu Kepada Saya Tetapi Tidak Kesampaian.
.. setakat ini tak pernah ade pon na btritahu pape. ngge:D..

18 . Anda Rasa Saya Pendengar Yang Setia?
..yes ! no ! maybe !..

19 . Jika Saya Tiada Lagi Di Dunia Ini, Apakah Perasaan Anda?
.. cday la bai, meraung2 kot .. :D

20 . Kata2 Terakhir Anda...
.. zack ur da best ! ox kau mmg gler2 ..






p/s : "tag" yg agak panjang & keliru

0 Comments:

Post a Comment