Monday, August 31, 2009

1. apakah perasaan anda sekarang ?
tak saba na raya , na makan sesuatu
2 . saya nak makan ?
secret recipe , coz start bln pose tak dpt lagi makan
3 . impian saya ?
na kawen , dpt kje yg baek,kereta,rumah,suami baek, anak :D
4 . haiwan yang saya tak suka ?
haiwan yg byk kaki , yeks ! tak suka ! geli
5 . saya harapkan ?
tahun dpn saya dpt kerja yg baek :)
6 . jika bole putarkan masa ?
na brubah dri nieh jd lebey smpurne n na lek zaman skuwl,sng tak yah
pkir2 sal duit ..
7 . saya pada 10 tahun akn datang ?
maybe da de krjaye,insyallah .. :)
8 . handphone saya adalah sebuah ?
tempat luahan prasaan , hehe ble tensen ske baling2,ngee :D
9 . saya pernah bercinta sebanyak ?
banyak , haha cnte monyet . tak bule bla oow
10 . suka pada ?
budak kecik , besh sgt ble dpt kisz2 pipi mereka ..
11 . kawan2 saya ?
gumuk2 chubby2,kachak2,macho2 .. haha
12 . pernah di khianati ?
PERNAH ! i hate you bitch !
13 . apakah yang awkk hendakk lakukan terhadap dia?
na sepak2 dye , rase na laggar je ng lori . penyek abis !
14. Senaraikan 8 orang untuk ditag?
sesiape sje yg bace blog saya nieh . wajib taw !

0 Comments:

Post a Comment